Reklamácia a vrátenie tovaru
Ako postupovať pri vrátení a reklamovaní produktu:
- Produkt riadne zabaľte tak, aby sa nepoškodil pri preprave. Zostávajúci priestor v krabici dôkladne vyplňte.
- Do krabice priložte vyplnený formulár na reklamáciu / vrátenie. V prípade reklamácie čo najpresnejšie popíšte, o akú poruchu sa jedná.
- Do krabice priložte kópiu faktúry Vašej objednávky.
- V prípade vrátenia tovaru, musí byť tovar nepoškodený a musí obsahovať všetky jeho súčasti.
- Takto zabalený produkt nám pošlite na adresu:
IN-ECO, spol. s r.o.
Radlinského 13
034 01 Ružomberok
Slovensko
E-mail: servis@in-eco.sk
Tč: +421 44 430 46 62
Pre zefektívnenie doručenia balíka k nám je možné využiť služby kuriéra. Váš balík nám bude následne doručený štandardne už na druhý pracovný deň od vyzdvihnutia. Pre uľahčenie objednávky dopravy môžete využiť napríklad:
- kuriérsku spoločnosť DPD: https://www.dpdmojkurier.sk/order/create ,
- kuriérsku spoločnosť GLS: https://www.gls-balikomat.sk/wpso ,
- alebo iné kuriérske spoločnosti.